2. Resum del briefing

De tota la informació que ens heu fet arribar sobre les necessitats del vostre projecte hem seleccionat alguns aspectes que ens han semblat essencials o prioritaris:

Combinació i equilibri entre:

  • “Nord” vs. “Sud”
  • ordre vs. imprevisibilitat
  • metodologia vs. espontaneïtat
  • fredor nòrdica vs. calidesa mediterrània (Sud)
  • ciència vs. art
  • racionalitat vs. passió
  • Apol·lo vs. Dionís
  • pensament vs. emocions
  • cervell vs. cor
  • càlcul vs. creativitat

Altres elements:

  • Imatge versàtil que pugi adaptar-se i conviure amb il·lustracions de diferents estils
  • Imatge modular i constructiva, que permeti crear múltiples combinacions a partir d’uns pocs elements
  • Imatge que d’alguna manera funcioni bé amb el món de la visualització de dades
  • Comunicació més humanista i visual
  • Valors mediterranis (cuna de la cultura i la democràcia, calidesa humana, cooperació, sentit de comunitat, la flexibilitat…
  • Imatge fresca, moderna, que respiri innovació però amb un factor humà
logomoire.png