Terranostra

Client: Terranostra
Sector: Cooperativisme, supermercat
Serveis: Naming i identitat
Any: 2020

Terranostra és un supermercat cooperatiu que pretén transformar el model de producció, distribució i consum. Gràcies a la tasca de les seves sòcies posa a disposició de tothom productes locals, ecològics, sense envasos d’un sol ús i amb condicions de treball dignes.

Naming

Es va dur a terme un procés de naming que mirà d’incorporar totes les sensibilitats i valors del projecte. Tot i el confinament per la covid, que impedí les reunions presencials, finalment s’aconseguí consensuar un nom que complia la majoria de les necessitats. Terranostra, supermercat cooperatiu.

Recerca

Per a desenvolupar la identitat es treballà inspirant-se amb el llenguatge dels rètols fets a mà de les ofertes de botigues i supermercats. La idea és explorar un territori més popular i escapar de connotacions elitistes i “gourmet”. 

Durant la recerca gràfica la idea era jugar amb el llenguatge de les ofertes, però en el cas de Terranostra les “ofertes” són els valors de la cooperativa.

Identitat

Altres projectes