Work in progress. Versió 0.1
El món de la pagesia ja compta amb moltes representacions gràfiques que tothom entén, fins al punt que s’han convertit en molt tòpiques: un camp llaurat, el sol, unes fulles, una espiga, el capell o les eines del pagès…
Una opció directa per fer la imatge gràfica de Pagesos Ecològics de Mallorca, S. Coop. seria recórrer a alguna d’aquestes representacions “típiques”. Ara bé, si ens volem distingir una mica cal explorar altres camins diferents i que ens permetin anar generant un llenguatge més propi.
A més a més, les imatges relacionades amb la pagesia no ens permeten remarcar el factor local, ecològic i cooperatiu, que és el més ens defineix i ens diferencia d’altres productors i elaboradors.
Què ens fa diferents? Què tenim nosaltres que altres productors no poden oferir?
La nostra proposta de concepte gràfic és explorar els segells i l’etiquetatge. Són una metàfora de “garantia” i ens permeten moltes possibilitats comunicatives per explorar…
Proposam un logotip senzill i directe: el nom estampat. És comprensible, no es pot confondre amb altres logotips i té una bona convivència quan apareix amb altres logos.
Proposam aquestes dues tipografies. La primera és més expressiva i de pitjor llegibilitat, es faria servir per logotip i títols grans. La segona és més estàndard i seria la més útil per a textos i peces comunicatives.
Colors principals
Es fan servir en la majoria d’aplicacions. Pot anar ampliant-se en el temps si fa falta.
Colors complementaris
Poden servir puntualment per crear aplicacions que necessitin més colors o uns colors diferents.
A continuació mostram alguns exemples ficticis de com podria ser la imatge gràfica que proposam.