Aquí podeu veure una explicació i exemples de la imatge corporativa actual
Analitzant les peces de comunicació de Terranostra (web, xarxes socials, Telegram, materials en paper, senyalització…) després d’uns anys de funcionament hem detectat alguns aspectes que es podrien millorar:
Els colors corporatius habituals en general són vàlids però de vegades presenten combinacions un poc “agressives”.
Proposam una combinació complementària de colors que permeten fer combinacions més “suaus” i progressives. Després d’alguns experiments aquest tipus de combinacions ens permetran fer composicions més amables.
Aquests serien els colors que pensam que poden funcionar per fer servir:
També proposam retornar a un predomini del blanc.
Proposam mantenir les 2 tipografies corporatives habituals. Això sí, recomanam no abusar de la Quick Marker, ja que és més complicada i arriscada; seria bo fer-ne un ús més controlat. També recomanam usar-la sempre en majúscula.
Nous usos tipogràfics: proposam fer combinacions tipogràfiques d’aquest estil, si és possible
Estam desenvolupant una col·lecció d’stickers, emojis i recursos gràfics versàtils perquè es puguin fer servir a la web, xarxes socials i la comunicació en general.
Llenguatge visual i possibles coses que es poden fer per comunicar Terranostra: